Ana içeriğe atla

Bozcaada'dan Yürür Adım Fotoğraflar - Eylül 2015

Fotoğraf sanatına hayran olsam da bu benim yeteneğim olduğu anlamına gelmiyor malesef. Fakat objektifi olan her makine, benim için deklanşörüne basılması gereken inanılmaz bir icat.
O gün uyandığımda, günümü Bozcaada'nın mahallelerinde gezip, beğendiğim herşeyi fotoğraflamaya karar verdim ve öğlen vakitlerinde yürüyüşüme başladım. Elimde dokunmatik 5 mp vasat bir windows phone vardı yani telefonumdan başka bir makineye sahip değildim. Yapılacak birşey yok zaten son model makineler de kullandığımda ortadaki sonucu pek değiştiremiyorum eh ne yaparsınız heves işte.  Şimdi bakalım Bozcaada'nın mahallelerinde neler varmış...



Bu da eski bir şarap yapım makinesi...
Ehh bu durumda ne yapıyoruz Bir şişe şarabı kaptığımız gibi...
Doğruca rüzgar güllerine...  
Gün batımını seyretmeye gidiyoruz. İyi tatiller...

Yorumlar

  1. Bence fotograf makinasi degil,bakis acisi onemli.cok guzel bir bakis acisi tebrik ederim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız

Bu blogdaki popüler yayınlar

YARIN ÇOK EĞLENECEĞİM - İDA ULTRA 94K

İda ultra maratonu böyle bir gecenin sabahında başladı benim için... İyi geceler arkadaşlar, iyi geceler, iyi geceler; yaşasın yarın çok eğleneceğim...
Saat 04:30 Günaydın Arkadaşlar... Hızlıca yapılan son hazırlıklar, besleyici ve hafif bir kahvaltı ardından Aydos537, Ramada otel lobisindeki yerini alıyor. Saat 06:00 ve sabahın karanlığında bizi başlangıç noktası olan Yeşilyurt köyüne götürecek servislere doğru ilerliyoruz bir yanımda Alpaslan Bodur diğer yanımda Harun Alışır ama Alpay Dede yok neyse koca adam servisi kaçıracak değil ya evet öyle de oldu nam-ı diğer Kobretti son dakikada servisteki yerini aldı...

Neşeli bir yolculuğun ardından sevimli Yeşilyurt köyündeki heyecanlı bekleyişimiz başlıyor.
Herkesin yüzünde bilinmeze doğru yapılacak seyahatin endişesi var...


Saat 07:00 Koşalım Arkadaşlar...
Yarış köy içinden tırmanışla başlıyor, hava nefis, koşmak için çok ideal, üzerimde kısa tayt ve kısa üst formam var. Tırmanış yaklaşık 3 km. kadar sürüyor yine herzaman ki gibiyim tüm vüc…

AĞABEY 15 KURUŞ DAHA VERECEKSİN

Böbrek taşımı düşürüyorsunuz, deşarj olmaya mı ihtiyacınız var, Sahra çölüne gitmeden 4*4 araç keyfini mi deneyimlemek istiyorsunuz, denge sorununuz mu var, sosyalleşmek hiç tanımadığınız insanlarla iç içe mi olmak istiyorsunuz; buyrun o zaman Kadıköy-Pendik minibüs hattına...
Bu yıl benim için hiç olmadığı kadar minibüs camiası ile omuz omuza bir yıl oluyor her yolculuğum ayrı bir keyif ayrı bir heyecan. Şoförler o kadar ince düşünceliler ki sizi daha evinizden çıktığınız an beklemeye başlarlar dıt dıt larını takip ederek kendinizi minibüs yolunda bulursunuz ve tam karsınızda belirir o usta şoför, sağ el vitesde sol el dışarı sarkmış içerideki misafirlerini rahatsız etmemek için sigarasını dışarıda tutarken elinin üşümesini bir an bile düşünmez, başını sağ omuzunun üzerinden uzatıp sizin yolunuzu gözler eğer onunla ilgilenmezseniz sizi minibüsüne alana kadar dıt dıtlamaya devem eder dıt dıt dıtttttttt.... Ayağınızı içeri atmanızla harekete geçmeniz bir olur ilk vites değişimi ile bi…

Lavaredo Ultra Trail 2018

Cortina D'ampezzo İtalya'nın kuzeyinde Venedik havalimanından Atvo otobüslerle 2,5 saatte kolaylıkla ulaşabileceğiniz masalsı küçücük bir kasaba. Bu küçük kasaba ultra maraton koşmak için ise çok çok büyük... Cortina Üç yarışa ev sahipliği yapıyor: Cortina Skyrace 20km +1000mt irtifa kazancı - Cortina Trail 48km +2600mt irtifa kazancı ve benim katıldığım Lavaredo Ultra Trail 120km +5800mt irtifa kazancı.
HAZIRLIK AŞAMASI 22 Haziran gecesi başlayacak zorlu yarış için çok pratik bir hazırlık süreci bulmuştum; İznik ultra 2018! Ocak ayı ile birlikte 140 km.lik İznik ultra için çalışmalara başladım böylece hedef yarışımın baskısından kurtulmuş ve müthiş bir hazırlık yarışı yapmış olacaktım. Spor salonunda kuvvet çalışmaları, arazide uzun koşular, yol antrenmanları derken İznik ultra yarışı çok çabuk geldi. Yarış başlayıp bittiğinde ben de bitmiştim, planlarımın aksine çok zorlanmış, zaman sınırına yarım saat kala bitirebilmiştim mücadeleyi...
İznik'ten sonraki bir haftayı hi…